Jag har åldrats över en natt.

                                       image573

Jag var nyss inne på facebook. Där fanns det ett sånt där vuxentest. Jag kände att jag bara var tvungen att prova. Och hur gammal blev jag då?? Jo jag blev fan 39,2 år!! Och då tyckte jag ändå att jag inte valde pensio-alternativen som fanns, utan de som kändes lite mer som jag. Inte för ung, inte för gammal. Och då är man alltså 39,2 år!! Jag kan lika väl kasta bort typ 12 år av mitt liv och direkt hoppa över till år 2020 eller nått. Deppigt att börja sin måndagmorgon på detta viset.

Kommentarer
Postat av: Camilla [ G l o s s y ]

oj då :) men det viktigaste är ju hur man känner sig inuti :) ha en bra dag!

2008-05-05 @ 09:35:04
URL: http://millaans.blogg.se
Postat av: Åsa

Ja det är väl det.. Fast 39,2 kändes inte kul...

2008-05-05 @ 10:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0